Celebra la 28ª Setmana de la Ciència a l’Ecomuseu Farinera

La Setmana de la Ciència, que es celebra del 10 a 19 de novembre de 2023, s’adreça a tots els públics i té com a objectius fonamentals apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i fomentar les vocacions científiques entre els més joves.

30 d'octubre de 2023

En el marc de la 28ª Setmana de la Ciència s’organitzaran tot un munt d’activitats de divulgació de la ciència arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, activitats virtuals, exposicions, tallers científics..., una gran oferta científica diferents formats a l’abast de tothom!

Enguany, la Generalitat de Catalunya impulsa la commemoració de l’Any Joan Oró, amb motiu del centenari del naixement del bioquímic Joan Oró i Florensa. Per aquest motiu, la figura i trajectòria científica d’aquest cèlebre investigador lleidatà, referent internacional en l’estudi de l’origen de la vida, serà el fil conductor de la Setmana de la Ciència.

L’Ecomuseu Farinera hi participa amb una jornada de portes obertes al museu el divendres 10 de novembre de 10 a 14 i 16 a 18h. I el dissabte 11 de novembre a les 11h el Taller familiar de robòtica VEX GO. Una activitat gratuïta, recomanada per nens i nenes de 8 a 12 anys. Cal reservar  al 972 25 05 12 o per informacio@ecomuseu-farinera.org ja que les places són limitades.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) que compta amb el suport de nombroses institucions i entitats en l’àmbit de la recerca i de la divulgació de la ciència i la tecnologia.

Aquestes activitats s’organitzen amb el suport de la Diputació de Girona i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.