Art Glam, col•lectiu d’art contemporani, exposa de nou a Ecomuseu Farinera

L’acte d’inauguració serà el dissabte 2 de setembre a les 19h.

• Cartell Exposició Art Glam
28 d'agost de 2023

El museu acull per segona vegada col·lectiu d’artistes establerts a Empuriabrava. La primera mostra va ser el 2019, amb una exposició que promovia l’art de combinar imaginació i disseny a través de diferents tècniques, tot reciclant materials. Enguany el lema és la Llum, per això la mostra es titula: “Sprinkle of light”.

El col·lectiu està format per: Monika Pampin, Monica Costa, Pablo Gallego i Trudy Muijres.

L’art de la pintora Monika Pampin parteix d’una estètica marinera. Els seus quadres en acrílic presenten incrustacions d'elements trobats a la platja, erosionats pel mar: cordes, fustes, xarxes, algues, sorres, petxines, vidres... Unes creacions amb un aire molt modern, lliure i creatiu. En la mostra presentarà també algunes ampolles amb llum, reciclades i decorades amb aquests materials que el mar retorna.

L’artista Monica Costas presentarà les seves creacions de joies. Unes peces úniques de joieria i complements així com un seguit d’escultures-làmpades elaborabes en materials nobles com l’or, la plata, l’acer i combinades amb pedres precioses naturals, cuir, seda natural, fusta o suro.

Pedro Gallego, artista autodidacte, mostrarà obres fetes amb la tècnica de l’aerosol. Una combinació de quadres i escultures inspirats en Dalí i tot reciclant materials amb diferents tècniques de pintura.

I finalment l’escultora Trudy Muijres aportarà a l’exhibició diverses escultures tallades a mà d’alabastre i marbre. Així com làmpades fetes reciclant divises i distintius d'uniformes militars.

L’exposició es podrà visitar de forma gratuïta fins el diumenge 24 de setembre de dimarts a dissabte, de 10 a 14h i de 16 a 19h, i els diumenges de 10 a 14h. Excepte, els dies del Festival Terra de Trobadors, que l’horari serà més ampli: de 10 a 14h i de 17 a 20h.