Exposició “La Muga, quan el poble vivia de cara al riu”

Del 2 de febrer al 28 d’abril de 2024

L’exposició presenta la relació entre la vila i el riu a través d’objectes i testimonis que recullen la memòria d’un temps en que el riu formava part de la vida diària de castellonins i castellonines.

Inauguració: Divendres 2 de febrer a les 17h.

Preu:
Gratuït
Què fem?

Una recreació del riu i el so de l’aigua presideixen el primer espai de la mostra. En una segona sala, s’hi poden contemplar diverses obres d’art d’artistes locals inspirades en aquest riu. Finalment, a la darrera sala hi ha una pantalla on es poden visualitzar diferents entrevistes a persones de la vila que donen testimoni de la seva relació amb la Muga des de la infantesa a l’actualitat.

I a l’espai expositiu també hi haurà un racó per jugar al joc de l’oca de la Muga que l’Ecomuseu Farinera va crear el 2022 arran de la posada en marxa de l’app Appropa’t al rec del Molí. Un recorregut al llarg de 300 m per descobrir la història, la flora i la fauna d’aquest indret. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sixtemia.lafarinera

Entrada gratuïta

Horaris de febrer a març: de dimarts a dissabte, de 10 a 14h i de 16 a 18h. Diumenges i festius de 10 a 14h.

Horaris d’abril: de Dimarts a dissabte: 10 a 14 i 16 a 19h. Diumenges i festius de 10 a 14h.

Organitza: Grup Cultural i d’Esabrjo de Castelló d’Empúries, Ecomuseu Farinera i Ajuntament de Castelló d’Empúries

Amb el suport de: Diputació de Girona i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Organiza:
Associació Cultural i d'Esbarjo, Ecomuseu Farinera i Ajuntament de Castelló d'Empúries