Presentació dels llibres infantils dels museus de les xarxes territorials de museus de Catalunya, de la col·lecció “Cerca i troba”

Avui 3 de novembre tindrà lloc la presentació als mitjans de comunicació dels llibres dels museus de les xarxes territorials de les comarques gironines, de les terres de Lleida i Aran, i de les comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre.

3 de novembre de 2021

Les tres publicacions formen part de la col·lecció “Cerca i troba” de l’Editorial Mediterrània, especialitzada en públic infantil, juvenil i familiar, i proposen una entretinguda i divertida recerca pels museus i espais de les xarxes territorials de museus a través de centenars d’objectes. El projecte, liderat des de les xarxes de museus, ha comptat amb l’assessorament d’una pedagoga i treballadora social que ha assessorat en temes de gènere, igualtat, família i diversitat cultural. Una iniciativa que té vocació de creixement i vol esdevenir la primera col·lecció per públic familiar del patrimoni museístic català.

La presentació, que tindrà lloc a Palau Moja a les dotze hores, anirà a càrrec de la directora general del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura, Elsa Ibar; de representants de les xarxes dels museus, i d’una de les il·lustradores dels llibres. L’acte comptarà també amb l’assistència de directors dels museus catalans.