Landart a l’Albera, 4 PARCS 4 ESTACIONS

13 i 14 de novembre de 2021

A la tardor, l’Albera té un encant especial quan els seus boscos caducifolis pinten la serra de colors. Inspirats en aquesta obra d’art natural, proposem una activitat per aprendre sobre el Landart, o l’art natura, en el qual el paisatge i l'obra es troben inextricablement relacionats.

L’activitat té dues parts: una de teòrica i d’introducció (dissabte tarda) a l'espai EmpordàNA'T i una de pràctica (diumenge matí) en la que coneixerem una part de l’Albera i ens iniciarem en la creació de Landart.

Durada:
2 dies
Gratuït

Dissabte 13 de novembre de 2021: Visita Espai EmpordàNA’T i Taller introducció al LandArt

Horari: 16.30-18h

Lloc: Ecomuseu Farinera

Activitat gratuïta

Info & Reserves  972 25 05 12 o informacio@ecomuseu-farinera.org Cal reserva prèvia. Places limitades.

Diumenge 14 de novembre de 2021:  Landart a l’Albera: sortida al Puig Neulós

Horari: 10-13h

Lloc de sortida: S’indicarà un cop feta la reserva

Activitat gratuïta