Castelló d’Empúries ofereix un descompte del 25% a l’entrada general per visitar els seus museus

8 DE JULIOL DE 2021

Castelló d’Empúries té tres museus que permeten conèixer la seva història a més d’un ric patrimoni que fa que la visita sigui una aturada indispensable. Amb l’objectiu de promoure i alhora fer més accessible la visita als tres museus castellonins, aquest estiu continua vigent la campanya de descomptes: a l’adquirir l’entrada general en un dels museus pots aconseguir un descompte del 25% en la resta.

A la Basílica de Castelló d’Empúries, paradigma del gòtic mediterrani, la visita permet contemplar les singulars fonts baptismals, el notable retaule major d’alabastre del segle XV, dos sarcòfags comtals i vitralls gòtics, el retaule dels Dolors del segle XVIII, l’orgue del segle XIX i molts altres elements d’interès. La Curia-Presó ocupa una edificació gòtica del segle XIV que integrava la cúria, seu del tribunal de justícia, i la presó. S’hi explica la història medieval de la vila i la visita permet contemplar els grafits fets per les persones que hi van estar empresonades. Mentre que a l’Ecomuseu-Farinera s’hi conserva i es difon el patrimoni industrial fariner de la vila, testimoni d’una activitat que s’hi desenvolupa des de l’època medieval i que es troba situat en un edifici que fou transformat en farinera a finals del s. XIX.

La Basílica de Santa Maria obre les seves portes cada dia, de dilluns a diumenge, de 10 a 20 h. El Museu d’Història Medieval de la Cúria-Presó, s. XIV és cada dia, de 10 h a 19 h. I l’Ecomuseu-Farinera obre al públic també cada dia, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h.

Per a més informació, als telèfons 972 15 62 33, o bé al web: www.castelloempuriabrava.com.