El pa, de l'obrador a la taula

Curs 2022-2023

Els nens i nenes elaboraran un pa cadascun, tot manipulant i  observant els ingredients. Tot seguit, mentre el pa es cou en un forn, es visiona un vídeo sobre el procés d'elaboració del pa, editat pel propi museu. Un cop cuit el pa, observen diferents varietats de pa, per conèixer el nom comú i l'origen geogràfic.

Recordeu, que en acabar l’activitat els pans emprats pels monitors són lliurats a les escoles perquè continuïn treballant-los a l'aula o per menjar.

*En cas que hi hagui algun alumne amb problemes d'al.lèrgies alimentàries cal que es notifiqui al museu prèviament.

Durada:
1 hora
Preu:
3,70 €. Possibilitat de subvenció Indika de la Diputació de Girona
Objectiu didàctics

*Conèixer els ingredients bàsics del pa, el seu procés d'elaboració i les diferents varietats i el seu origen.

*Aprendre que el pa és un element bàsic en l'alimentació present a totes les taules i comú en moltes cultures.

Què fem?

Contacte: 972 25 05 12 - informacio@ecomuseu-farinera.org

NOVETAT

Estrenem vídeo del pa educatiu! Amb animació!

On es fa i característiques de l'entorn
Organiza:
Ecomuseu Farinera i Ajuntament de Castelló d'Empúries