Jornada de portes obertes Dia Mundial de la Ciència

14 de novembre de 2021

Celebrem la 26a edició de la Setmana de la Ciència amb una jornada de portes obertes per descobrir tota la ciència i tecnologia que s'aplica a l'obtenció de farina.

Precio:
Gratuït

Del 12 al 21 de novembre se celebrarà a Catalunya la 26a edició de la Setmana de la Ciència.

En el marc de la Setmana de la Ciència s’organitzaran tot un munt d’activitats de disseminació de la ciència arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, activitats virtuals, exposicions, tallers científics..., una gran oferta científica diferents formats a l’abast de tothom!

La Setmana de la Ciència s’adreça a tots els públics i té com a objectius fonamentals apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i fomentar les vocacions científiques entre els més joves.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) que compta amb el suport de nombroses institucions i entitats en l’àmbit de la recerca i de la disseminació de la ciència i la tecnologia.

Organiza:
Ecomuseu Farinera i Ajuntament de Castelló d'Empúries
Horario:
De 10 a 14 i 16.30 a 19 h.