Jornada de portes Obertes. Dia Mundial de la Ciència

11 de novembre de 2022

L'Ecomuseu Farinera participa en aquest esdeveniment amb un jornada de portes obertes.

Durada:
Tot el dia
Gratuït

En el marc de la Setmana de la Ciència s’organitzen tot un munt d’activitats de disseminació de la ciència arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, activitats virtuals, exposicions, tallers científics..., una gran oferta científica diferents formats a l’abast de tothom!

La Setmana de la Ciència s’adreça a tots els públics i té com a objectius fonamentals apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i fomentar les vocacions científiques entre els més joves.

Per a l’edició d’enguany proposem com a fil conductor la innovació i el coneixement local com a motor de creixement, posant en valor els actius en innovació i ciència que hi ha arreu del país. En paral·lel, l’SC fomentarà la participació activa de la ciutadania en les diferents etapes del procés de recerca científica.

Engauny la Setmana de la Ciència commemora també:
•    100 anys del naixement del primatòleg, Jordi Sabater i Pi.
•    100 anys del naixement de la microbiòloga nord-americana, Esther Lederberg.

Ecomuseu Farinera i Ajuntament de Castelló d'Empúries
Horari: