Gimcana medieval

Curs 2022-2023

Què fem?

Els alumnes s’agrupen per grups i reben en format paper la gimcana medieval que els portarà a descobrir Castelló d’Empúries, la Capital Medieval de l’Empordà, a través de la seva història i diferents elements patrimonials, des dels més significatius fins a  d’altres de no tan coneguts.

Aquesta gimcana, que s’organitza en 10 punts de recerca, l’han preparat els museus: Museu d’Història Medieval Cúria-Presó i l’Ecomuseu Farinera, Sinagoga Puig del Mercal i Oficina de Turisme de Castelló d’Empúries.

Durada:
2 h.
1 € per alumne
Objectiu didàctics

*Conèixer l'entorn proper

*Conèixer i valorar i el patrimoni medieval de la vila

*Fomentar el respecte pels elements patrimonials

Què fem?

Contacte: 972 25 05 12 - informacio@ecomuseu-farinera.org

Cal tenir en compte que els alumnes no van acompanyats per cap monitor pel poble mentre fan l'activitat.

Hi ha un solucionari que es pot facilitar als mestres o bé monitoritzar per l'equip educatiu del museu.

Ecomuseu Farinera i Museu d’Història Medieval Cúria-Presó