NACHRICHTEN

NOU AVÍS

13 de març de 2020 - General

Segons la RESOLUCIÓ SLT/720/2020, de 13 de març, per la qual s'adopten noves mesures addicionals per a la prevenció i el control de la infecció pel SARS-CoV-2, és del tot necessari establir noves mesures per mitigar els efectes ascendents de la taxa de transmissibilitat de la infecció. Aquestes mesures responen a l'objectiu d'afectar i reduir al màxim els moviments i les concentracions de la ciutadania en la seva vida quotidiana, i se centren en la protecció general de la població i, en especial, dels grups socials més vulnerables.

Entre les mesures preventives adoptades hi ha el tancament dels centres i serveis al públic del Sistema Bibliotecari i DELS MUSEUS DE CATALUNYA.

La vigència d'aquestes mesures s'inicia el dia 13 de març de 2020 i tenen una vigència mínima de 15 dies, i són susceptibles de revisió en coherència amb la situació epidemiològica de cada moment.

Per tot això, l’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries tanca les seves portes al públic durant la vigència d’aquestes mesures preventives.

També afecta als actes previstos:

• 14 de març. Taller d’introducció a la il•lustració científica amb Jordi Jover. AJORNAT.

• 22 de març. Visita guiada en bicicleta Dia Mundial de l’Aigua. SUSPÈS.

• 28 de març. Presentació del llibre: Els cortals empordanesos, del segle XIII al XXI . Sis estudis. PENDENT DE LES MESURES DECRETADES PER LES AUTORITATS COMPETENTS.

Aquesta informació s’anirà actualitzant en funció de l’evolució dels esdeveniments.