NACHRICHTEN

Dissabte es dibuixaran els carrers d’Empuriabrava

19 de juliol de 2019 - General

El proper dissabte 20 de juliol, a les deu del matí tindrà lloc a Empuriabrava una trobada de l’Associació Urban Sketchers de Girona. La trobada és una activitat que ha organitzat l’Ecomuseu-Farinera en motiu de l’exposició “geografies COMPARTIDES” inaugurada recentment.

Urban Sketchers és un col•lectiu d’artistes d’arreu del món que dibuixen les ciutats on viuen i els llocs on viatgen. Es fomenta la pràctica del dibuix in situ i l'observació directa de la vida urbana.
La idea de la trobada és dibuixar els racons més emblemàtics d’Empuriabrava, per tal d’incorporar aquesta visió artística a la mostra que es pot veure a l’Ecomuseu-Farinera. L’Oficina de Turisme d’Empuriabrava cedirà plànols i materials als participants per tal de buscar les millors perspectives per pintar.
Desprès l’activitat es traslladarà a l’Ecomuseu-Farinera, s’ha previst un refrigeri pels participants i s’aprofitarà l’ocasió per tal de deixar exposats els dibuixos a la sala d’exposicions.

L’exposició “geografies COMPARTIDES”, projecte artístic de Pilar Farrés i Manel Puig, continua la travessia per la memòria històrica i el paisatge humà de Castelló d’Empúries, a partir de la màgia intemporal de la fotografia. La mostra es pot visitar de forma gratuïta al museu fins el 6 d’octubre de 2019. Aquest projecte compta amb el suport de la Diputació de Girona i del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.