Taula debat: Menopausa, ara què?
Taula – debat: Menopausa i ara què?
Presentació dels resultats de l’estudi “Parlem de menopausa, trenquem tabús” per part de l’Institut de Recerca Glòria Compte – Fundació Salut Empordà amb l'Oriol Turró i Garriga i la Zineb Ghazi Moataz.
Conèixer la realitat de la menopausa a la població de la comarca ha estat l’objectiu d’un nou estudi que ha estat ideat pel conjunt de professionals de les àrees bàsiques de salut (ABS) que són referents de benestar emocional i comunitari (RBEC), unes noves figures introduïdes arreu de Catalunya a l’Atenció Primària l’any 2021, amb la voluntat d’incrementar i millorar la promoció i la prevenció del benestar emocional de la ciutadania, així com la intervenció precoç sobre els factors psicosocials.
Aquest projecte l’ha coordinat l’Institut de Recerca Glòria Compte de la Fundació Salut Empordà i ha comptat amb la col·laboració de l’equip de llevadores d’Atenció a la Salut Sexual I Reproductiva (ASSIR) de l’Alt Empordà.
Aquesta taula-debat: Menopausa i ara què? serà l'avenç del tema del cicle de cures de l’any 2025 a l’Ecomuseu Farinera.