L’Ecomuseu Farinera participa a la 26a Setmana de la ciència.

La 26a Setmana de la Ciència a Catalunya, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, amb el suport del Departament de Recerca i Universitats i la col•laboració de la Fundació “la Caixa”, Amgen i BBVA, se celebrarà del 12 al 21 de novembre de 2021.

• Cartell Setmana de la Ciència 2021
9 de novembre de 2021

El programa d’activitats d’aquesta iniciativa agrupa nombrosos actes de disseminació de coneixement científic i tecnològic arreu de Catalunya adreçats a tots els públics. Amb motiu de la celebració de l’Any Internacional de l'Economia Creativa per al Desenvolupament Sostenible, de l’Any internacional de les Fruites i Verdures, de l’Any Europeu del Ferrocarril i del Centenari del Servei Meteorològic de Catalunya, l’actual edició de la Setmana de la Ciència se centrarà en el tema de la sostenibilitat.

L’Ecomuseu Farinera es suma als actes  amb diverses activitats. En primer lloc, el dissabte 13 de novembre es farà el Taller familiar de robòtica: Construïm una ciutat sostenible. Un taller pensat per a nens i nenes a partir de 9 anys que tinguin ganes d’aprendre a fer un món més sostenible tot aplicant coneixements de robòtica. Recordeu els tallers familiars del museu estan pensants per compartir experiència entre pares i fills. Per inscriure’s cal trucar al tel 972 25 05 12 o enviar un correu electrònic a informacio@ecomuseu-farinera.org

En segon lloc, el diumenge 14 de novembre es celebrarà una jornada de portes obertes al museu per conèixer tota la ciència i tècnica que s’aplica per transformar el blat en farina. I finalment, el mateix diumenge hi ha la possibilitat de participar a la Visita guiada Enfarina’t. Una experiència en la que a part de visitar el museu acompanyats d’un guia es fa un tast final de Pa de la Tramuntana i cervesa Rufa. Cal inscriure’s prèviament trucant al tel 972 45 08 02 o 688 33 10 94. El preu són 5 € per persona.

Més informació sobre les activitats a: https://setmanaciencia.fundaciorecerca.cat/frontend/