L’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries acreditat com “Espai a cultura responsable”.

24 de març de 2021 - General

El museu obté el distintiu "Espai de cultura responsable" que concedeix el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Aquest distintiu acredita els espais i equipaments culturals que adopten protocols sanitaris per prevenir la Covid-19 i que es comprometen a adoptar programes d’inclusió social.

Per obtenir el distintiu va ser necessària la inscripció al Cens d'espais de cultura responsables, creat a través del Decret Llei 44/2020, de 17 de novembre. Aquest cens s’ha creat amb l’objectiu de pal•liar les dificultats del sector durant la pandèmia i mostrar el compromís assumit voluntàriament per assolir un alt nivell d’excel•lència d’acord amb el caràcter essencial que la cultura té per a la societat.