La Setmana del Turisme Industrial s’adapta a la situació actual i promou activitats per al públic de proximitat i experiències virtuals

29 d'octubre de 2020 - General

La Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) organitza enguany la cinquena edició de la Setmana del Turisme Industrial de Catalunya. Es tracta d’una una oportunitat molt especial per a descobrir el més interessant del nostre patrimoni industrial d'una manera diferent.

Del 31 d’octubre al 8 de novembre, museus, antigues fàbriques, mines, colònies tèxtils, centres d’interpretació i diverses empreses programaran visites guiades, portes obertes, tallers i moltes més activitats perquè els visitants puguin descobrir de primera mà com es fan les coses.

En aquesta cinquena edició, aquest gran esdeveniment consolidat i únic a Europa, s’adapta a les actuals mesures de prevenció sanitàries per posar fre a l’expansió de la COVID-19 i promou activitats per al públic de proximitat i també online amb diverses activitats virtuals que es poden gaudir des de casa.

Amb la Setmana del Turisme Industrial 2020, la XATIC segueix apostant per difondre i promoure el turisme industrial com un turisme diferent, sostenible i molt més proper. Perquè, a més de poder contemplar paisatges i monuments bonics al costat de casa, ens explica i ens ajuda a conèixer com es fan les coses que ens interessen. Les que han format part de la nostra historia i totes aquelles que fem servir cada dia.

Sobre la XATIC
La Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya (XATIC) és l’associació que agrupa l’oferta de turisme industrial més àmplia de Catalunya. Museus, Centres d’interpretació, antigues fàbriques o mines. Més de 100 equipaments de 56 municipis d'arreu del territori amb 1.400.000 de visitants anuals, més de 8.000 socis del Club XATIC i més de 2.000 activitats organitzades cada any.

Per a més informació: www.turismeindustrial.cat