Quins i on eren els molins de la vila a l’època medieval? Una visita especial pel XXVIII Festival Terra de Trobadors

28 d’agost de 2018 - General

Els dies 7, 8 i 9 de setembre de 2018, es celebra de nou a Castelló d’Empúries el Festival Terra de Trobadors. Aquesta edició estarà dedicada a l’època del comte Ponç Hug IV d’Empúries, el “comte-trobador”, i al poeta Carles Fages de Climent (1902-1968), el “darrer trobador de l’Empordà”, de qui enguany es commemora els 50 anys de la seva mort.

El dissabte 8 de setembre, en el marc d’aquest Festival de referència a Catalunya, l’Ecomuseu-Farinera oferirà la visita guiada: Castelló d’Empúries, vila de molins medievals amb l’objectiu és descobrir al públic en general els molins de la vila. Quins i on eren? Sabíeu que també en hi havia de drapers? Una visita diferent per conèixer aquest patrimoni del passat medieval de Castelló d’Empúries. Per assistir-hi cal inscripció prèvia al tel. 972 25 05 12. La visita es realitzarà a les 17h.

Durant tots els dies del Festival podreu gaudir d'una àmplia oferta d'espectacles teatrals i musicals que recrearan el passat medieval de la vila comtal, destacant el sopar, el mercat o el torneig medieval. Podeu consultar el programa a la www.terradetrobadors.cat. A l’ecomuseu, el dissabte i el diumenge, obrirem de 10h a 14h i 16h a 20h oferint un 2x1 en l’entrada al museu.