L’Ecomuseu Farinera rep una subvenció per fer millores en les tecnologies de la informació

18 de desembre de 2020 - General

Aquest any 2020 l’Ecomuseu Farinera ha rebut per part de la Diputació de Girona un ajut per dotar-se d’equipaments relacionats amb les noves tecnologies que es facilita anualment als museus i col•leccions de les comarques Gironines.
L’ajut rebut, que cobreix el 54%, ha permès adquirir un ordinador portàtil per facilitar el teletreball del personal del museu en temps de pandèmia per la covid-19. També s'ha adquirit un disc dur i dos gravadors.

A més a més, s'ha substituït un dispositiu wifi que es va fer malbé. I finalment, s'ha adquirit un nou devolo per fer extensible la xarxa wifi del museu al magatzem de reserva, per tal de poder accedir a les dades registrades pels nous aparells de control de temperatura i humitat.

Aquests nous recursos l’Ecomuseu Farinera garanteix donar informació als visitants dels museus mitjançant eines interactives i personalitzables.