L’Amistat i el cos, font d’inspiració de la nova exposició temporal del col•lectiu d’artistes Art Glam

18 de novembre de 2019 - General

El proper dissabte 23 de novembre a les 19h s’inaugurarà a l’Ecomuseu-Farinera l’exposició col•lectiva: Art del reciclat, Amistat & Cos humà.

Es tracta d’una exposició col•lectiva del grup d'artistes locals Art Glam, format per Monika Pampin, Trudy Muyres, Monica Costas i Pedro Gallego. Una exposició que promou l’art de combinar imaginació i disseny, a través de diferents tècniques: escultura, joieria i pintura; tot reciclant materials.

La mostra es podrà veure fins el dia 11 de desembre de 2019, l’entrada és gratuïta. Com que la mostra estarà oberta de 10 a 14 i de 15 a 19h, l’accés per les tardes es farà des del Convent de Santa Clara.