Festival Sons del Món: concerts gratuïts al Village del pati de l’Ecomuseu-Farinera

5 de juliol de 2018 - General

El grup Edward Estlin i Namina oferiran sengles concerts gratuïts en el Village del Pati de l’Ecomuseu-Farinera, en el marc del Festival Sons del Món.

Edward Estlin actuarà, abans del concert de Michael Nyman, divendres 6 de juliol a les 21 h.

Per altra banda Namina actuarà, abans del concert de Joan Dausà, dissabte 7 de juliol a les 21 h.

El Village del Festival, situat al pati de l’Ecomuseu-Farinera, es va inaugurar l’any passat amb molt d’èxit per part del públic. El Village és un espai amb productes de l’Empordà on el públic assistent pot (abans i després dels concerts) fer un mos, una copa de vi, un combinat o un còctel.

sonsdelmon.cat/