Enfarina’t, la visita guiada estiuenca a l’Ecomuseu-Farinera que serà tota una experiència pel paladar

25 de juny de 2018 - General

Aquest estiu es podrà visitar l’Ecomuseu-Farinera en una visita guiada diferent: Enfarina’t. Visita que permetrà descobrir els secrets de fer farina i degustar el territori, a través del producte de proximitat.

La visita portarà al visitant per la fàbrica de farines, on podrà contemplar el complex giny per transformar el blat en farina, i acabarà amb una degustació de Pa de la Tramuntana i cervesa Rufa de blat. L’ecomuseu vol apropar al públic turista el v(b)ell patrimoni fariner de la vila i donar a conèixer dos productes alimentaris elaborats a partir de blats cultivats en el territori més pròxim del museu, un entorn únic, privilegiat, com és el Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà.

La visita està prevista els dilluns i dimecres del mesos de juliol i agost a les 18h, prèvia reserva al tel. 972 25 05 12 o les oficines de turisme 972 45 08 02 i 972 15 62 33. Els dilluns es farà en català i en anglès i els dimecres en castellà i francès. El preu és de 4€ per persona.