AVÍS

12 de març de 2020 - General

⚠️AVÍS L’Ajuntament de Castelló d’Empúries, tenint present la situació del SARSCov-2 i la malaltia denominada COVID-19, coneguda com a Coronavirus, i les indicacions donades des de diversos departaments de la Generalitat de Catalunya, ha elaborat un document amb les mesures preventives de contenció a aplicar a la població que entren en vigor a partir d’aquest dijous 12 de març fins el 27 de març, prorrogables segons indicacions del Govern.

Aquestes mesures van destinades a la protecció de la població en general però sobretot a la protecció dels infants, de persones d’edat avançada i persones amb malalties cròniques o problemes de mobilitat.

Tot i que poden experimentar variacions en funció de la situació, les mesures van dirigides a reduir l’afluència de públic a tots els edificis i dependències municipals en compliment de les mesures preventives adoptades pel Govern. En cas que es tracti d’activitats de menys de mil
persones es podran dur a terme només si s’ocupa un terç de l’aforament autoritzat.

En aplicació d’aquestes mesures, les següents activitats programades per l’Ecomuseu Farinera de Castelló d’Empúries queden afectades de la manera que es detalla:

📍14 de març. Taller d’introducció a la il•lustració científica amb Jordi Jover. AJORNAT. Us informarem de la propera data.

D’altra banda, mentre no hi hagi variacions en les mesures decretades, el 🔸MUSEU RESTARÀ OBERT🔸 al públic en el seu horari habitual, prenent especial cura en el compliment de l’ocupació d’un màxim d’un terç de l’aforament autoritzat.

Aquesta informació s’anirà actualitzant en funció de l’evolució dels esdeveniments.

D’altra banda, mentre no hi hagi variacions en les mesures decretades, el museu estarà obert al públic en el seu horari habitual, prenent especial cura en el compliment de l’ocupació d’un màxim d’un terç de l’aforament autoritzat.