Gimcana Medieval

20 de setembre de 2020

Activitat pensada per practicar i gaudir en família alhora que es descobreix Castelló d'Empúries, la Capital Medieval de l'Empordà, a través de la seva història i museus.

Els participants hauran d’anar descobrint i resolent pistes. Per tal de no fer servir papers ni material físic, s’ha treballat una aplicació que els participants s’hauran de descarregar al seu propi dipptiu Android ( tauleta o mòbil). Tots els participants rebran un obsequi per la seva participació i els tres primers rebran a més un premi.

Punt de trobada: Oficina de Turisme del Centre Històric de Castelló d’Empúries

Horari: A les 10h

Inscripcions fins el dissabte 19 a les 18h. La inscripció per participar-hi s’haurà de fer al portal on line d’entrades: castelloempuriabrava.koobin.com, i/o a les oficines de turisme del municipi.

Preu: 10 € per família. *Grups familiars màxim 6 persones.

Organitza: Museu d’Història Medieval de la Cúria-Presó, Ecomuseu Farinera, Sinagoga del Puig Mercadal, Departament de Turisme de l’Ajuntament de Castelló d'Empúries i Terramar, natura i cultura.