AGENDA

Setmana de la Natura. Sortida: Explorem l’espai EmpordàNA’T i la salut del riu La Muga!

29 de maig de 2021

Celebra a l'Ecomuseu Farinera la Setmana de la Natura i coneix la porta d’entrada als 4 parcs de l’Empordà i l’estat del riu La Muga. Conservar la natura és conservar la nostra salut!.

Horari: 11h
Activitat gratuïta
Info & Reserves: 972 25 05 12 informacio@ecomuseu-farinera.org Cal reserva prèvia. Places limitades.

Detalls: L'activitat s'inicia a l'Ecomuseu Farinera, el trasllat fins el riu La Muga es farà a peu. E Es recomana als  participants portar calçat d'aigua per tal de poder seguir les explicacions i pràctiques de l'estat de salut de riu. Així com roba de recanvi per si calgués canviar-se un cop acabada l'activitat. Edat recomanada: A partir de 6 anys.

Organitza: Ecomuseu Farinera i Ajuntament de Castelló d’Empúries