Joc de pistes familiar: Els farinons i els secrets de fer farina

Tot l'any

Atenció famílies! Quan arribeu al museu demaneu el joc de pistes: Els farinons i els secrets de fer farina. Una manera diferent de viure el museu!

A la Farinera, el blat s’hi transforma en farina a través d’un complicat procés que fa que el blat no pari de pujar i baixar pels pisos de la fàbrica. Voleu saber-ne els secrets? Els farinons us acompanyaran en aquest viatge. Quan en trobeu un, atureu-vos! Us ajudaran a descobrir tots els passos que fan possible que el gra de blat es converteixi en farina.
Esteu preparats? Som-hi, doncs! Comença el joc!

Els infants reben el joc en format paper en arribar al museu. Són un seguit de preguntes a resoldre, mentre es fa la visita al museu, per entendre millor com el blat es transformava en farina a través d’un complicat procés que no para de pujar i baixar pels pisos de la fàbrica.

Al revers del joc, hi ha el taulell de joc personalitzat “L’Escala” que els permetrà continuar jugant en família un cop a casa seva.

Disponible en 5 idiomes.

Activitat gratuïta, amb l'entrada del museu.