AGENDA

Com podem visitar l’Ecomuseu Farinera a partir de la seva reobertura postCOVID-19

De l'11 de juny al 31 de desembre de 2020

Horaris d’obertura:
Fins al 21 de juny
Dijous a diumenge, de 10 a 14 h i de 16:30 a 19 h

• Del 22 de juny al 13 de setembre
Dilluns a diumenge, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h

• Del 14 de setembre al 31 de desembre (llevat del 7 al 13 de desembre, en què obrim cada dia)
Dijous a diumenge, de 10 a 14 h i de 16:30 a 19 h

Entrada gratuïta fins al 21 de juny de 2020

Mesures preventives
• La visita es pot fer individualment o en grups familiars o de convivència.
• L’aforament és limitat; hi poden accedir 4 persones cada 30 minuts.
• L’ús de mascareta és obligatori tant per als adults com per als infants.
• Es prioritza el pagament amb targeta de crèdit.
• Cal respectar una distància física de 2 metres.
• Es prega als visitants que atenguin les indicacions del personal del museu.
• Es demana als visitants que no toquin els objectes ni les superfícies de les sales d’exposició.
• Els interactius del museu estan fora de servei.

Com hem preparat l’espai
• L’Ecomuseu Farinera ha redactat el pla de contingència específic de l’equipament i ha implementat les mesures i els protocols necessaris per garantir la seguretat dels visitants, de les treballadores i de la col•lecció.
• Els espais s’han preparat d’acord amb els requeriments normatius i s’hi han instal•lat mesures de protecció, d’informació i de senyalització.
• S’han adaptat els horaris del museu i els protocols d’atenció al públic per garantir una atenció correcta als visitants.
• El museu es neteja i desinfecta tots els dies que està obert al públic.
• S’ha dissenyat un itinerari amb un sentit únic de circulació, amb entrada i sortida diferenciades.
• Les sales d’exposició temporals i l’aula-taller del museu estan tancades al públic.
• Els visitants tenen a la seva disposició gels hidroalcohòlics i guants.

Per preparar la visita
Els visitants es poden descarregar el fulletó de mà amb el recorregut per l’exposició permanent als dispositius mòbils  aquí.

Les famílies que vulguin participar en el joc de pistes familiar, se’n poden descarregar el document aquí.

Els visitants que vulguin seguir la visita amb el mòbil han d’accedir a Visitmuseum.

Si teniu qualsevol dubte, contacteu amb nosaltres:
informacio@ecomuseu-farinera.org • (+34) 972 25 05 12

Esperem retrobar-nos aviat!