24a Setmana de la Ciència

10 de novembre de 2019

Del 8 al 17 de novembre se celebrarà a Catalunya la 24a Setmana de la Ciència amb un munt d’activitats de divulgació científica arreu del nostre territori.

Els temes centrals de l’edició d’enguany són, d’una banda, la taula periòdica, amb motiu de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics, i, de l’altra, diferents persones que han estat referents als respectius camps de coneixement com ara l’ecòleg Ramon Margalef, enguany es commemora el centenari del seu naixement; l’enginyer i inventor Narcís Monturiol, amb motiu del bicentenari del seu naixement; Margaret Hamilton, qui va liderar el desenvolupament del programari de navegació on-board per al Programa Espacial Apollo, amb motiu del 50è aniversari de l’arribada de l’home a la Lluna; i el polifacètic Leonardo da Vinci, en commemoració dels 500 anys de la seva mort.

A l'Ecomuseu-Farinera ho celebrem amb una Jornada de portes obertes per commemorar la 24a Setmana de la Ciència.

Horari: 10.30 a 13.30h

Entrada gratuïta

Organitza: Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, Ecomuseu-Farinera i Ajuntament de Castelló d’Empúries

Per saber la resta d'activitats consulteu: https://setmanaciencia.fundaciorecerca.cat/frontend/activitats.asp