NACHRICHTEN

L’Ecomuseu-Farinera oferirà més dies de gratuïtat l’any 2018 amb el projecte: 12 mesos, 12 dies.

29 de gener de 2018 - General

El passat 26 de gener l’Ecomuseu-Farinera va oferir una jornada de portes obertes, en motiu de la celebració del Dia Mundial de l’Educació Ambiental. Un dia dedicat a conscienciar la ciutadania perquè conservi i protegeixi el medi ambient.

Aquesta és la primera de les 12 jornades que s’han programat aquest 2018 en el marc del projecte: “12 mesos, 12 dies”. Un projecte dissenyat per tal de realitzar jornades de portes obertes al museu en dies que són significatius a nivell internacional per les Nacions Unides.

Els dies escollits són:

2 de febrer: Dia Mundial de les Zones Humides

22 de març: Dia Mundial de l’Aigua

21 d’abril: Dia Mundial de la Creativitat i la Innovació

18 de maig: Dia Internacional dels Museus

5 de juny: Dia Mundial del Medi Ambient

30 de juliol: Dia Internacional de la Amistat

12 d’agost: Dia Internacional de la Joventut

27 de setembre: Dia Mundial del Turisme

16 d’octubre: Dia Mundial de l’Alimentació

10 de novembre: Dia Mundial de la Ciència al servei de la Pau i el Desenvolupament

5 de desembre: Dia Internacional dels Voluntaris

El projecte permetrà ampliar els dies de gratuïtat al museu amb la finalitat de contribuir a la difusió del patrimoni fariner de la vila.