Vols aprendre a fer caixes nius i a podar? Apunta’t als tallers de l’Ecomercat

3 de novembre de 2010 - General

El proper diumenge 7 de novembre es celebrarà l’Ecomercat de Castelló d’Empúries. Al mercat podreu trobar, al llarg de tot el matí, productes locals, ecològics i de qualitat, fets amb matèries primes netes de químics i de substàncies modificades genèticament… amb filosofia de recuperar els valors de la nostra terra i de respecte pel medi ambient i que segueixen criteris de sostenibilitat.

A les 11h. comencen les activitats paral•lels vinculades a l’Ecomercat per tal de donar a conèixer les activitats i la gent que treballa sota aquesta filosofia. A la sala polivalent de l’Ecomuseu-Farinera, els amants de la jardineria teniu una cita amb Geroni Falgàs que donarà a conèixer les tècniques de poda i empelt. L’activitat és gratuïta, prèvia inscripció al museu, i fins un màxim de 30 persones.

A les 13h, els amants dels ocells i la natura teniu una cita en Jota de Terramar, natura i cultura, que ensenyarà a construir una caixa niu i una caixa menjadora per ocells. Aquesta activitat també és gratuïta, prèvia reserva i per un màxim 30 persones.

A la mateixa hora, els amants de la ciència i la tècnica teniu una cita amb el guia del museu que us descobrirà la Farinera i el Rec del Molí, el complex procés de fer farina i els secrets d’aquesta. Aquesta és una activitat gratuïta amb l’entrada al museu, prèvia reserva i per un màxim 30 persones.