Visita teatralitzada a l’Ecomuseu-Farinera durant el Festival Terra de Trobadors

5 de setembre de 2012 - General

El proper dijous 6 de setembre, a les 20h,  l’Ecomuseu-Farinera ofereix una nova possibilitat de visitar el museu des d’una vessant més lúdica, afegint-vos a la visita teatralitzada Ai las... on són les velles moles? a càrrec del grup Tequatre. De la mà d’un moliner que retorna del passat, un mosso espavilat i una monitora setciències farem un repàs al nostre passat medieval i ens arribarem a l’època de la industrialització. Cal fer inscripció prèvia al tel. 972 25 05 12.

Aquesta és la tercera vegada que el museu ofereix una visita teatralitzada, que ha gaudit de molt bona acollida en les dues sessions anteriors, que van tenir lloc la Nit Europea dels Museus i per la Festa Major.

Durant tots els dies del Festival l’ecomuseu obrirà en el seu horari d’estiu, de 10h a 14h i 17h a 20h. A més, al pati de l’ens hi trobareu La Taverna del Mar, activitat organitza pel XON’S REM d’Empuriabrava.