Vins, melmelades, música en viu i portes obertes a la Farinera en el Tasta Empordà!

2 d'agost de 2010 - General

El proper divendres 6 d’agost a partir de les 19h i fins les 23h el pati de l’Ecomuseu-Farinera acollirà Tasta Empordà!, la primera fira de tast de vins de la D.O. Empordà.
Aquesta és una iniciativa de la Botiga d’aquí, d’allà i de més enllà, en el seu intent de promoure els productes de la terra, amb la col•laboració del Consell Regulador de la Denominació d’Origen Empordà i l’Ajuntament de Castelló d’Empúries.
Els que visiteu la fira trobareu els vins d’onze cellers de la DO Empordà, podreu degustar les melmelades artesanes del Rebost de l’Empordanet i escoltar la música en viu de Jordi Rubau. El museu, es suma a la iniciativa, oferint-vos una nit de portes obertes per poder visitar la fàbrica. Tota una experiència!