Vins i caves ecològics pel taller del primer Ecomercat de Castelló d’Empúries d’agost

28 de juliol de 2010 - General

Diumenge 1 d’agost es celebrarà l’Ecomercat de Castelló d’Empúries Empordà, mercat de producte ecològic, local i de qualitat. Al llarg del matí tot aquell que s’acosti fins la Llotja, al costat mateix de la Basílica de Castelló d’Empúries, podrà comprar els productes de la terra que ofereixen diversos productors assistents.

A les 11h. la sala polivalent de l’Ecomuseu-Farinera acollirà el taller d’inici al món del vi i el cava ecològic a càrrec de Salvador, Joan i Màrius Jordà de l’Hotel Empòrium. Aquests restauradors castellonins, van rebre una distinció per la qualitat de la seva carta de vins i organitzen periòdicament sopars maridatges per donar a conèixer aquest món. L’activitat és gratuïta prèvia inscripció al museu, fins un màxim de 30 persones. Aquells assistents que vulguin fer el tast hauran de pagar 5 € per persona.

A les 13h. s’oferirà una visita guiada a la Farinera, gratuïta amb l’entrada al museu, que us permetrà descobrir el patrimoni fariner de la vila i conèixer els secrets de fer farina. No us ho podeu perdre!