Un taller pràctic sobre les energies renovables a l’Ecomercat de Castelló d’Empúries

27 d'abril de 2011 - General

La plaça dels Homes de Castelló d’Empúries acollirà el proper diumenge 1 de maig una nova edició de l’Ecomercat. Un mercat mensual, on es poden comprar productes ecològics, locals i de qualitat al llarg de tot el matí. Els processos de globalització dels mercats mundials han contribuït a que un bon percentatge dels aliments que consumin diàriament procedeixen de regions i països llunyans. Però cada vegada hi ha més gent que aposta pels productes de proximitat i la recuperació de varietats autòctones. Els productors de l’Ecomercat de Castelló d’Empúries en són un bon exemple. Vine a conèixer-los!

A la sala polivalent de l’Ecomuseu-Farinera, a partir de les 11h. els més manetes teniu una cita amb les energies renovables. L’equip de Terramar, Natura i Cultura, realitzarà un taller en el que s’ensenyarà com construir un forn solar i un rotor eòlic per tal de donar a conèixer les possibilitats energètiques de la força del sol i del vent, en una clara aposta per energies renovables per part del museu. L’activitat, és gratuïta i està destinada a les famílies. Cal concertació prèvia, al telèfon 972 025 05 12, ja que hi han 30 places.