Tequatre participarà a la 14a Fira del blat, la farina i el pa de Castelló d’Empúries

1 de juny de 2011 - General

La companyia de teatre altempordanesa Tequatre ha preparat una adaptació d’algunes llegendes autòctones sota el títol “En Pepet i les aventures del pa”.

La companyia altempordanesa de teatre Tequatre oferirà el seu espectacle de carrer, amb un toc d’humor, en el qual es recopilen històries referents al municipi i centrades en el món del blat, la farina i el pa.

L’espectacle es representarà a 2/4 de 5 del la tarda a la llotja de la Plaça Joan Alsina, espai que ocupa la fira de productes relacionats amb la fira.

“Parlar de temes locals i donar-los a conèixer arreu és una gran satisfacció. Estem portant la història castellonina a punts molt diversos i a tot arreu agrada.” explica un dels membres de la companyia Tequatre.

En aquesta ocasió Tequatre comptarà amb la participació de Jaume Pujadas en el paper de Narrador, Esperit, Pepet i Gap, Carme Magester en el paper de Narradora, Pregoner i Pag, i Ricard Catalan interpretarà el Moliner. Àngels Barrientos i Jaume Pujadas han codirigit aquesta adaptació.

“En Pepet i les aventures del pa” és un conte adreçat a tots els públics i s’utilitzen diverses tècniques per captivar l’espectador, fer-lo pensar i riure una estona.