“Taques”, l’exposició artística de la tardor-hivern a l’Ecomuseu-Farinera

6 d'octubre de 2016 - General

El proper divendres 14 d’octubre a les 19h s’inaugurarà a l’Ecomuseu-Farinera, l’exposició artística: “Taques”, una proposta suggerent que convida l’observador a interpretar allò que les obres evoquen.

“Taques” és una mostra col•lectiva del Grup Art Viu, format pels artistes locals Imma Figueras, Montse Capdevila, Laura Bossi, Michel Gaich, i Carme Porqueras ”Blueeyes”; i els artistes convidats Manel Puig, Martine Barde, Lilianne Thomassin i Gemma Goday.

Les obres són l’expressió de sentiments i emocions dels seus autors a través de pinzellades espontànies ràpides i potents, figuratives i abstractes, que evoquen la realitat, deixant fluir un gest lliure.... Cadascun d’ells, però, amb conceptes artístics i temes diferents, expressant lliurament el particular tarannà artístic.

La mostra es podrà veure fins el 7 de gener de 2017, l’entrada és gratuïta, en els horaris d’obertura del museu.