Saps quines verdures corresponen a cada temporada?

30 d'agost de 2010 - General

El proper diumenge 5 de setembre es celebrarà una nova edició de l’Ecomercat Món Empordà dedicat al producte ecològic, local i de qualitat. En aquesta ocasió, a més a més, de poder comprar durant tot el matí a la Llotja els productes que ofereixen els productors associats a Món Empordà, es celebrarà un taller dedicat a la temporalitat de les verdures per tal de donar a conèixer quines verdures es corresponen a cada època de l’any segons les condicions climàtiques i varietals d’aquestes.

El taller l’impartirà la sra. Sara Camps de Pagesos Agroecològics de l’Empordà, és un grup de persones de les comarques empordaneses i rodalies, treballadors/res del camp, pagesos i pageses que seguint els criteris de l’agroecologia s’han agrupat per a col•laborar i ajudar-se mútuament. Aquesta activitat, que es realitzarà a les 11h. a la Sala polivalent de l’Ecomuseu-Farinera, serà gratuïta prèvia inscripció, fins un màxim de 30 persones.

A les 13h. per completar la jornada de mercat s’oferirà una visita guiada a la farinera. Al llarg de la visita s’explicarà de forma amena i didàctica com es fa farina, com funciona la turbina Francis, com es fa per conservar la farina durant més temps... Aquesta activitat serà gratuïta amb l’entrada al museu.