Nova edició de l’Ecomercat de Castelló d’Empúries dedicat al cultiu biodinàmic

6 de març de 2010 - General

El diumenge 7 de març es celebrarà el mercat de producte ecològic, local i de qualitat que impulsa l’Ecomuseu-Farinera i l’Associació Món Empordà amb l’objectiu protegir el producte local i ecològic, recuperar els valors de la nostre terra i el respecte per el medi ambient. Aquest mercat es farà al llarg de tot el matí a la Plaça Joan Alsina.
Per aquesta edició s’ha organitzat un taller dedicat a la cosmètica natural amb plantes de cultiu biodinàmic, a càrrec d’Anna Gayoso del taller "Las Lilas”. Aquesta és una activitat gratuïta però fins un màxim de 30 persones, prèvia inscripció, que es realitzarà a les 11 h. a la sala polivalent del museu.
A les 13h. s’oferirà una visita guiada pel museu, gratuïta amb l’entrada al museu, per desvetllar els secrets de fer farina.