L’exposició temporal sobre els molins fariners de l’Alt Empordà arriba al Centre cultural de Clairà.

26 de maig de 2010 - General

L’exposició temporal sobre els molins fariners de l’Alt Empordà, comissariada i produïda per l’Ecomuseu-Farinera l’any 2008, s’integra ara a l’exposició: L’eau et le vent: Les moulins de l’Empordà et du Roussillon.

Aquesta és una iniciativa de l’Ajuntament de Clairà (Roselló) per tal de donar a conèixer entre els seus ciutadans els treballs de recuperació i valorització que s’estan duen a terme als dos molins de vent del municipi. Aquestes velles edificacions passaran a ser nous espais per a realitzar-hi activitats culturals i lúdiques.

L’exposició s’inaugurarà el proper divendres, 28 de maig, a les 19h. i restarà a exposada fins el 26 de juny a la casa de Cultura de Clairà. Es clourà així l’itinerancia de l’exposició temporal sobre els molins fariners de l’Alt Empordà, per terres de la Catalunya Nord iniciada el 7 d’abril a l’Institut Regional Leon Blum de Perpinyà.