Les flors de les bruixes, la proposta de L’Ecomuseu-Farinera al XXVI Festival Terra de Trobadors

31 d'agost de 2016 - General

El dissabte 10 de setembre, en el marc del XXVI Festival Terra de Trobadors, l’Ecomuseu-Farinera oferirà de la mà de Carme Bosch els Tallers: Les flors de les bruixes. L’objectiu és conèixer quines han estat les plantes utilitzades en la bruixeria durant l’edat mitjana. Els assistents al taller s’emportaran a casa un filtre d’amor que hi hauran elaborat. Es faran dues sessions, una a les 11h i l’altre a les 17 h. Per assistir-hi cal inscripció prèvia al tel. 972 25 05 12. El taller està subvencionat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Girona.

Durant tots els dies del Festival podreu gaudir d'una àmplia oferta d'espectacles teatrals i musicals que recrearan el passat medieval de la vila comtal. Podeu consultar el programa a la web www.terradetrobadors.cat. A l’ecomuseu obrirem de 10h a 14h i 17h a 20h oferint un 2x1 en l’entrada al museu.

A més de l’oferta pròpia del museu, a les sales d’exposicions s’hi podrà veure fins al 30 de setembre l’exposició temporal: “25 anys del Festival Terra de Trobadors”, en què a través d’un conjunt de fotografies, imatges i cartells es fa una revisió dels orígens, l’evolució i les darreres edicions del festival. I al pati del museu hi trobareu La Taverna del Mar, que organitza el XON’S REM d’Empuriabrava.