L’Ecomuseu-Farinera participa al Benvinguts a pagès!!!

8 de juny de 2016 - General

Els dies 17, 18 i 19 de juny, les masies de Catalunya obren les seves portes en el marc de la iniciativa “Benvinguts a Pagès”. Una oportunitat única per redescobrir l'origen d’allò que mengem i conèixer de prop les persones que produeixen els aliments que ens arriben a taula.

Durant el cap de setmana es faran visites gratuïtes a explotacions agràries i ramaderes i es complementarà amb propostes de restauració amb el menú especial “Benvinguts a pagès” i amb paquets d’allotjament per gaudir d’un cap de setmana únic. Per a més informació consulteu la web: benvingutsapages.cat/

També es realitzaran visites guiades a espais culturals vinculats al món de pagès. L’Ecomuseu-Farinera hi participa amb una visita guiada a l’exposició “Rosada i Blat. Una altra perspectiva del creixement” de la mà de l’artista Luis Camargo. Serà el dissabte 18 de juny de 2016 a les 11h. A més a més, serà la darrera que es farà ja que l'exposició llavors itinerarà cap a Girona, a la Casa de Cultura.