L’Ecomuseu-Farinera malgrat la crisi manté bons resultats en visitants i usuaris durant el 2011.

11 de gener de 2012 - General

El museu ha realitzat una valoració molt positiva del nombre de visitants que han passat per l’espai al llarg del 2011. Un total de 11.120 persones han visitant l’espai museístic i 2.421 persones han estat usuàries en els diferents tallers, conferències... que s’hi han realitzat.

Al llarg de tot l’any les visites mensuals han estat equilibrades en nombre de públic, tret dels mesos de desembre i febrer que hi ha hagut un lleuger descens. Per primera vegada les visites del mes d’octubre han arribat a superar les del mes d’agost, 2.782 visitants han passat per les nostres instal•lacions. El museu durant aquest mes va collir la Ruta de l’Art, una iniciativa que aquest any ha arribat a la seva quarta edició i que s’ha consolidat com demostren les xifres.

Entre els visitants provinents de Catalunya, els de la província de Girona, s’ha consolidant en la primera posició per davant del públic de Barcelona, Tarragona i Lleida. El segon grup de visitants ha estat el públic europeu, destacant el visitant francès com el més nombrós, seguit del públic d’Alemanya, Països Baixos, Itàlia i Bèlgica. Pel que fa públic de la resta de l’Estat Espanyol és el menys nombrós, predomina la visita de les comunitats autònomes de València, País Basc, Madrid i Castella-La Manxa.