L’Ecomuseu-Farinera estrena nova web

25 de març del 2015 - General

L’abril de 2008 es posava en funcionament la pàgina web de l’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries, la qual va ser finançada dins les accions locals de Castelló d’Empúries com a membre de la XATIC i en el marc del Pla de Dinamització del Producte Turístic Industrial i de la Innovació tecnològica de Catalunya.

Amb la voluntat d’aconseguir millorar l’experiència de l’usuari hem remodelat el web del museu. Hem actualitzat la imatge gràfica i hem reordenat i ampliat els continguts perquè l'usuari trobi més fàcilment el que busca. La web també s’ha adaptat al llenguatge Responsive web design (RWD), fet que permet adaptar-la a més de l’ordinador a diferents dispositius mòbils com tablets o smartphones. El projecte ha estat finançat per la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Girona.

De fet, ben aviat està previst presentar un nou producte del museu per a aquest nous entorns, en concret una app, gràcies a les subvencions atorgades durant l’any passat per part de la Xarxa Territorial dels museus de les comarques gironines.