L’Ecomuseu-Farinera es suma a la Festa de la Candelera.

27 de gener de 2014 - General

El proper dissabte i diumenge 1 i 2 de febrer es celebra a Castelló d’Empúries la Festa de la Candelera. Durant tot el cap de setmana, l’ecomuseu ofereix jornada de portes obertes per tal que tothom pugui gaudir del patrimoni fariner de la vila.

El museu ha produït, l’exposició temporal: Paisatge latent. Closes, cortals i cortalers que restarà al museu fins el 5 d’octubre. El dissabte 1 de febrer, a les 11h hi haurà la una Visita comentada a l’exposició temporal + Sortida a les Closes d’en Llovet, en col•laboració amb el Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà en el marc del Dia Mundial de les Zones Humides. Primer visitarem l’exposició per conèixer el Castelló d’Empúries rural de fa segles i posteriorment, agafarem els cotxes particulars, i ens acostarem fins les closes per conèixer de ben a prop com és una closa i el projecte de recuperació que s'hi porta a terme. L’activitat és gratuïta i està limitat a 20 persones amb  prèvia inscripció al telf. 972 25 05 12.

Està previst al llarg de l’any realitzar diverses activitats: tallers, itineraris, seminari,... per ampliar l’oferta cultural del museu.

I finalment, les famílies que per aquesta Festa de la Candelera s’acostin al museu també podran gaudir de l’activitat familiar: Paisatge latent que hem preparat entorn a aquesta exposició. Us agrada buscar respostes, pintar i localitzar? Una manera diferent d’acostar-se als continguts de la mostra.