L’Ecomuseu-Farinera, des d’ara al Facebook

31 de març de 2011 - General

Les noves tecnologies de la informació i la comunicació estan causant profundes transformacions en el món de la cultura. Primer amb l'aparició d'Internet i en l'actualitat amb el desenvolupament de les xarxes socials, la revolució tecnològica ha permès que les institucions culturals puguin ampliar l'abast de la seva tasca educativa i difusora a l'entorn del patrimoni i la creació artística més enllà de les sales d'exposicions, així com obrir-se a les aportacions dels seus usuaris.

Des de l’Ecomuseu-Farinera iniciem la nostra singladura en les xarxes socials a través de la plataforma Facebook, una iniciativa que té per objectiu fer molt més accessibles les activitats del museu i posar-les a disposició de la comunitat virtual, facilitant l’intercanvi i la seva valoració per part dels seus usuaris.

La voluntat immediata del museu és treballar amb altres canals de la web 2.0, com ara el Flickr o altres aplicacions tecnològiques com les webquest. El museu ho farà a partir d’activitats concretes per tal d’apropar-se a nous públics i augmentar la participació dels visitants virtuals del museu. Us mantindrem informats!