L’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries, espai visitat durant aquest Pont

9 de desembre de 2009 - General

Un total de 193 persones han visitat l’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries durant aquest llarg pont de desembre. El diumenge, coincidint amb l’organització del 5è Ecomercat de Món Empordà, ha estat el dia de major afluència, amb 152 usuaris a les nostres instal•lacions.

Disset d’aquestes persones han assistit al taller de cuina que s’ha organitzat pensat en aportar una visió ecològica i equilibrada a la taula de les festes nadalenques que s’acosten. Lola Puig, cuinera del Restaurant El Fort d’Ullastret, ha preparat un deliciós i saludable menú de Nadal amb productes ecològics i naturals presents en l’ecomercat. Els assistents han pogut seguir i degustar en directe com elaborava diferents plats; com ara: Delícies de carbassa amb bolets i matafaluga, Cuixa de lletó de Siurana confitat amb la seva llet, herbes i condiments o Pastisset de turró.
La visita guiada que ofereix l’Ecomuseu-Farinera en el marc dels ecomercats la van seguir setze persones, que van sortir sorpreses després de conèixer el complex i eficient procés de transformació del blat en farina.