L’Ecomuseu-Farinera comença el nou curs escolar amb novetats

12 de setembre de 2011 - General

Coincidint amb l’inici del curs escolar 2011-2012 el Servei Educatiu del museu presenta les novetats més destacades. En primer lloc, s’amplia l’oferta de tallers educatius amb un nou taller: Som el què mengem?. Una proposta dirigida als alumnes de primària per treballar des del museu els hàbits d’alimentació saludables, un tema que l’escola catalana actual treballa intensament davant dels casos d’obesitat o bulímia que pateixen els més joves.

En segon lloc, s’ofereix la 2a. Beca per treballs de recerca de batxillerat. Una beca dotada amb material informàtic o educatiu , la publicació del treball de forma integra a la pàgina web del museu i la publicació d’una ressenya a la Revista La Muga de Castelló d’Empúries. Amb aquesta beca el museu vol potenciar els treballs de recerca de temàtica vinculada a l’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries realitzats per estudiants que cursin batxillerat en qualsevol Centre de Secundària de la comarca de l’Alt Empordà. Es poden presentar les sol·licituds fins el 30 d’octubre de 2011.