L’Ecomuseu-Farinera acull l’exposició: “Cultivant Sinergies. Un paisatge que alimenta” organitzada per GORB Menorca i IAEDEN.

5 de març de 2012 - General

L’Ecomuseu-Farinera acollirà des del dissabte 10 de març fins el diumenge 15 d’abril l’exposició: “Cultivant Sinergies. Un paisatge que alimenta”. Aquesta exposició s’enmarca en el projecte de custòdia agrària que s'està promovent a l'Alt Empordà, un pla pilot de desenvolupament rural del IAEDEN i el GOB Menorca, cofinançat pel Ministeri de Medi Ambient, Medi Rural i Marí i pel FEADER.

L'exposició mostra les oportunitats que ofereix una activitat agrària responsable, com ara el manteniment del paisatge, la conservació dels valors naturals i culturals o els productes de qualitat que s'elaboren en aquestes finques.

Aquesta mostra coincidirà en el temps amb el Seminaris d’Agricultura i Medi Ambient, que promouen també aquestes entitats, amb la finalitat de divulgar diferents experiències i coneixements per tal d'aconseguir apropar els objectius ambientals i els econòmics de les finques agràries, a fi d'assegurar-se un futur viable. Podeu trobar el programa dels seminaris a l’enllaç: http://www.ecomuseu-farinera.org/inici/comunicacio/11.php?id_pagina=11&id_agenda=183

Així doncs si voleu saber que es la custodia agrària i els mètodes emprats per la conservació dels valors naturals de la finca, la seva diversitat, tant agrària com ambiental o conèixer multituds d'experiències com la finca Algeret Nou dedicada a la producció de formatge artesanal i carn de vedella ecològica o les oliveres mil•lenàries de la Cooperativa Acomond, no deixeu de visitar ni assistir a les conferencies que es realitzaran a L'Ecomuseu-Farinera aquest mes de març.