L’Ecomuseu-Farinera acull el Seminari Tècnic: Experiències de Custòdia Agrària.

16 de març del 2015 - General

El seminari està finançat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural.

El 21 de març l’Ecomuseu-Farinera acull el seminari tècnic de custòdia agrària organitzat pel grup de treball específic de la Xarxa Custòdia del Territori i la IAEDEN.

L'objectiu de la jornada és la difusió d'experiències existents de custòdia agrària, així com experiències de col•laboració entre diferents sectors i el món agrari. També, es posarà especial èmfasi en la manera com la custòdia agrària pot esdevenir un dels punts de trobada entre productors responsables i consumidors conscients.

Així doncs, el seminari serà un espai de trobada per a les persones dedicades i les interessades en el sector agrari, tant per la seva activitat econòmica com per l’estreta relació que té amb el paisatge, els recursos naturals i la biodiversitat.

Us podeu inscriure a través del servei de Preinscripcions a jornades del PATT del portal RuralCat: www.ruralcat.net/preinscripcionspatt o bé mitjançant el correu electrònic agroterritori@iaeden.cat.