L’Ecomercat de Castelló d’Empúries s’omple de contes ecològics.

26 de setembre de 2011 - General

El proper diumenge 2 d’octubre es celebrarà l’Ecomercat de Castelló d’Empúries Empordà. Al bell mig del cor de Castelló, a la plaça dels Homes, trobareu una amplia gamma de productes ecològics, locals i de qualitat. D’ençà que es va posar en marxa aquest projecte, ha anat creixent el nombre de productors assistents al mercat. En aquesta edició, hi hauran dos nous productors que oferiran productes d'horta, bunyols i xurros. Tot ecològic cent per cent!.

I per tal d’explicar les problemàtiques ambientals actuals als més petits, què millor que un conte? A les 11h. la sala polivalent de l’Ecomuseu-Farinera, els membres de La Copa, donaran vida a diversos personatges: l'aigua, el sol, la lluna o els gripaus... en una sessió de Contecològic. Els més grans podran reflexionar sobre el seu comportament envers el medi natural. I els més petits, descobriran que existeixen solucions per a els problemes ambientals actuals. L’activitat que és gratuïta fins un màxim de 30 persones -prèvia inscripció al telèfon del museu 972 25 05 12- ha estat organitzada conjuntament amb el Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà.