L’Arxiu Municipal de Castelló d’Empúries Arxivae Arxivae, la Biblioteca Ramon Bordas - Castelló d'Empúries i l’ Ecomuseu-Farinera De Castelló d'Empúries se sumen a la iniciativa del Departament de Cultura que habilita un sistema de recollida d

20 d'octubre de 2017 - General

L’objectiu de la iniciativa és garantir la preservació de la memòria dels fets dels darrers dies, tot prioritzant la protecció dels documents més susceptibles de desaparèixer. Així, els ciutadans que disposin de testimonis escrits, sonors, gràfics i visuals relacionats amb el dia del referèndum o amb les jornades posteriors disposen de prop de 700 equipaments culturals als quals poden fer arribar el material.

Tota la informació sobre la iniciativa i sobre els equipaments que hi participen es pot consultar al webcultura.gencat.cat/ca/departament/memoria1oct/

El Departament de Cultura actua, d’aquesta manera, a través dels seus equipaments nacionals i centres de proximitat, en la recollida i conservació de tots aquests materials, tot conscienciant la ciutadania de la necessitat de la seva preservació.

A Castelló d’Empúries us podeu adreçar a l’Arxiu Arxivae, la Biblioteca Ramon Bordas - Castelló d'Empúries i l'Ecomuseu-Farinera per a realitzar el donatiu, o bé sol·licitar més informació.